Jasså, min grammatik...

Jag har nyss tränat. Mitt i natten. Jag känner mig som ett psykfall.

Anyways, jag är kanonpigg just nu. Och jag ska upp tidigt imorgon. Sen är jag förkyld också (skvallra inte för H), men det bryr jag mig inte så mycket om. För om jag har tur så får jag träningsvärk mellan skulderbladen nu. Men jag känner mig ändå smått dum i huvudet som tränar mitt i natten. När man borde sova liksom. Inte smart faktiskt, för nu kommer jag att sova bort hela dagen imorgon fast jag inte borde.

 Jag satsade ju på tre träningspass under sportlovet, och nu har jag bara ett kvar. Jag och Gabriella var och simmade igår (onsdags, jag har ju inte gått och lagt mig än) och vi simmade 2,5 km. Det är faktiskt inte så pjåkigt. Och att skratta och simma samtidigt går ju inte, det har ju jag och Klara redan konstaterat, och det gick inte bättre den här gången heller. Menmen, Mullvadsmannen och den äldre mannen med tatueringarna gjorde min dag! Jag råkade även ut för Sveriges elakaste tioåringar och en mindre tsunami, vilket Gabriella tyckte var ruggigt kul. Och det var ju en smula komiskt.

Nu svamlar jag. Mycket. Men det gör väl inte så mycket?

Dagens citat:
 - Min gamla tik?!

wiowiowiowiowiowiowiowiowiowiowiowiowiowiowiowio :D

Kommentarer
Postat av: Linda

duktig du är :D vill också simma, det är roligt :)

vet du vad jag har ställt till med? haha, nej det får bli en överraskning tills du å burris kommer och hälsar på :D jag lovar att ni blir chockade!

2010-03-05 @ 12:59:50
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej!

Allt bra idag?=)

Vilket är ditt favoritgodis?

Kram

2010-03-05 @ 13:12:57
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Fin blogg :D

2010-03-05 @ 13:26:15
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Linnéa

fin blogg, allt bra idag?

2010-03-05 @ 13:34:50
URL: http://typlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0