Hyperaktivitet!

Jag tänker inte skriva något värt idag. Måste plugga, har ont överallt och orkar inte.

Började dagen med svenskaprov (argumenterande uppsats, vad ska det vara bra för?) och ett gott skratt. Kunde inte koncentrera mig under provet, var mycket roligare att smsa, så vi får se hur det går. Orkar ärligt talat inte bry mig.
 Sen hade vi matte. Hehe. Vi blev "utslängda" av våran klass. Satte oss i ett rum och var lika störiga ändå. Tur att det inte enbart är massa strikta, präktiga människor i våran klass. Kul hade vi i alla fall, och vi gjorde ju faktiskt en sju-åtta tal i alla fall. Den ni!
 Fick en snilleblixt och åkte hem till Klara en sväng på ungefär en timme. När jag var hyperaktiv. Inte världens smartaste kanske. Jag börjar bli orolig för om människan är frisk eller inte, troligtvis det senare. Men a, konstaterade än en gång att jag suger på Guitar Hero, och att Klara är sjuk. Gillas!
 
Inte vart det bättre på bussen heller. Linn skrämde livet ur mig för ingenting, jag höll på att sprängas av skratt och av fem personer var det inte en jävel som plingade. Så vi fick gå kring 20 meter extra, vilket enligt Linn var en jädra pärs. Men det var en aning komiskt, faktiskt.

Dagens citat:
 - Men går det bra eller?!
 - A, fast vi har bara lakritsyoghurt..

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Klara och hennes citat!

2010-03-24 @ 22:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0