.

Lördag. Sjuk. Inget roligt att göra. Perfekt!

Idag har jag vart opigg, helt och hållet. Kollat på Disney Channel nästan hela dagen, så nu kan jag inte sluta nynna på introt till Fairly Odd Parents och om det är bra eller inte kan ju diskuteras.
Var ner till Linn en sväng, och ja. Hon är ju inte frisk den människan, och det fick vi nog bekräftat nu igen. Dessutom är hon synsk!
 Hon inbillade sig nämligen att hon fick sms, hann precis säga det till mig så att vi skrattade åt hur dumt det var, och då får människan sms! Tokläskigt, vi skrek rakt ut båda två. Det har ju hänt förut, men det slutar inte vara läskigt för det. Vart en massa mer tok innan jag gick hem, och jag säger bara en sak; banankaka.

Nu ska jag strax kolla på film eller något med mina föräldrar och lillasyster. Kan väl bli helt ok, men jag kan ju tänka mig roligare saker att göra. Men är man halvkrasslig och utan skjuts så får man välan stå ut här i Ingenmansland.

I alla fall. Jag saknar mitt svarta hår.


Kommentarer
Postat av: Linda

Disney channel!! :D vi får ta och bilda förkyldnings gruppen du och jag!

det lät gott med banankaka :D som alla vet

äter jag nästan allt oavsett om de handlar om mat

eller inte :D

2010-03-06 @ 20:38:56
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0