Dumihuvudet x4

Jag har tråkigt. Av någon anledning så är jag inte road av att inte förstå matten.
När vi ändå klagar har jag ont i huvudet och mår dåligt.

Börjar även tro att det är något allvarligt fel på mina muterade kaniner. Psykiskt alltså. De är dumma, men söta. Fast mest dumma. Fast rätt mycket söta också. I och för sig.
Nu svamlar jag bara.

Igår skulle jag ha skrivit ett roligt inlägg, men jag somnade i soffan. Och insåg inte själv att jag hade sovit mellan två pauser, så jag började skälla på mamma för att hon böt program när hon inte gjorde det. Så schysst är jag liksom.

Nu lyssnar jag på Thåström, det är liksom det enda jag kan ta mig för. Allt är så jäkla tråkigt, tycker ni inte? Samma sak dag ut och dag in, inget intressant som händer. Och det snöar dessutom.

Dagens citat:
 - Gabriella, kan du förklara för mig varför mina byxor åker ner hela tiden? *vänder på huvudet* ...fan.

Kommentarer
Postat av: Gabriella

livet är upprepande,tråkigt och helt ovärt

matte suger

jag är positiv.heh

2010-03-23 @ 19:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0