Blä :D

Nu har jag officiellt slutat bry mig om människorna i mitt förflutna, i alla fall människorna som jag numer inte har något att göra med. Resten är fortfarande en del av mitt liv, frivilligt eller inte.
Jag har förändrats. Många människor gillar inte detta, men det gör jag. Därför spelar det ingen roll vad ni säger när jag går förbi i skolan eller på annan plats, vad ni säger om mig när jag inte hör eller vad ni ens tycker om mig. För ni känner inte mig längre :)

I alla fall så sitter jag och pluggar kemi, och det går åt helvete. Och jag har träningsvärk i magen. Det är trevligt. Jag borde dessutom plugga mer än jag använder datorn, men ja. Självdisciplin!

Dagens citat:
 - Men vad händer om man har stor....?

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vet att du finns vid min sida! <3

Och där ska du stanna länge! det är skönt

att få prata ut med dig, jag vet att du

alltid förstår och hjälper!



Saknad är en hemsk känsla och samtidigt

som den är tuff. Vi får stötta varann genom

svåra stunder, precis som vi gör du och jag!

<3

2010-03-17 @ 21:18:53
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/
Postat av: Linda

hihi, tack söta du! :D <3

2010-03-19 @ 18:46:38
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0