Världsmiljödagen, 5 juni.

Den 5:e juni var det ju världsmiljödagen vilket de flesta inte vet. Hände väl inte så mycket egentligen, men eftersom att jag vill lägga upp bilderna så kan jag lika gärna skriva lite också.

Det började med att jag, Gabriella, Burris och Martina skulle in och försöka få lite folk att gå med i Fältbiologerna. Gabriella och Mailis skulle spela först, var kul att se när de var nervösa, hehe. Men i alla fall, de var jätteduktiga!

Sen spenderade vi mellan två och tre timmar med att springa omkring och attackera folk med "Hej, är du intresserad av djur, natur och klimat och sånt?". Det var rätt kul när det var positiva och glada människor, men inte alla negativa mesar som dissade oss... Men äsch! :)

Var i alla fall en rolig dag som jag kommer att komma ihåg länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0