Surprise!

Jag brukar inte gå på saker så lätt, men idag måste jag erkänna att jag har blivit både grundlurad och överraskad, av Burris och Linda.

Misstänkte väl inget sådär direkt när jag kom dit, utan jag hackade lite tomater och pratade lite och så. Men sen, när jag satt vid kaninburen hör jag bakom mig "Jaaa må hon levaa..." (det var vackert, även om det lät som "Är du vaken Lars" först). Jag blev helt paff, hade aldrig trott att det skulle vara något sådant. Jag är fortfarande lite förvånad, haha! 
Fick finfina presenter, de hade bakat en tårta och allt var bara supermysigt!

Och inte stannade det där heller. Nejdå, det blev både en låt skriven av självaste Linda (med lite hjälp med melodin), och ett jättefint kollage. Jag skrattar fortfarande när jag ser bilderna, haha, så klockrent!
Vi åkte till Paradiset också och satt och plaskade lite på kanten av bryggan... Jag försökte fånga fiskar, men det gick inte.

Tack tjejer för en underbart rolig dag, det gjorde ni bra! Kommer nog inte att glömma något av detta på sjukt länge, haha :D <3


Kommentarer
Postat av: Lindis

där lura vi dig allt! :D hahah allt var bara så klockrent å underbart!

jag kan heller inte sluta skratta, kollage blev

tufft! haha. Tack själv för en asmysig & härlig dag lille J <3

2010-06-29 @ 22:04:10
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0