Snabb uppdatering, igen.

Uppdatering om Studenten, helgen och mer kommer såfort jag får tid.
Då kommer också bilder från Öland som nu är färdigredigerade.

Men det var ju det här med tid. Om jag inte hade varit klar med svenskan hade jag inte ens kunnat skriva nu, måste spendera all min tid med kemi och fysik. Känns så jäkla trist när allt man gör är att plugga.
Som sagt har jag svenska nu, alla andra kollar på någon film som inte är så kul. Men a.

Idag så orienterade förresten jag, Wicky och Mailis. Hur det gick spekulerar jag inte vidare i, för det gick ju inte alls bra. Hittade en kontroll, fattade inte att det var en kontroll och fortsatte leta, bl. a.
Äsch, nu vill jag hem och plugga så att jag får sova någon gång. Eller ta en promenad. Fast helst sova.

Kommentarer
Postat av: lindisen

ölandsbilderna vill jag se sen :D!

sen är jag sugen på grillning igen, mums!

vi lär ta och göra repriser påt, visst? :)<3

2010-06-07 @ 17:01:52
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0