Slappdag!

Åh jättehärligt väder idag!

Tänker inte göra något idag, bara läsa och ta det lugnt. Har lite smått mycket ångest över fredagen, men det börjar gå över så. Inget som inte en bok kan lösa!
Framåt kvällen så kommer jag och syster åka till Årsunda, blir väl kvar tills måndag eller tisdag.. det är ju Peace & Love på onsdag så :D
Jag längtar så sjukt mycket nu, Melissa Horn, Kent, A Day To Remember... Kärlek! Hoppas dessutom nu på att campingproblemet löst sig, ska prata med lite olika människor bara.

Men ja, får se om det blir något  inlägg lite senare, annars skriver jag väl när jag kommer hem :)

Kommentarer
Postat av: lindis

hoppas du får det kul på p&l! :) nästa år ska jag starta band å vara med och då ska du få stå längst fram å heja :D hhaha, Anderssonz ;)

2010-06-27 @ 15:58:50
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0