Peace & Love 2010 - snart! :D

Åh, såg just att Jonas Hassen Khemiri ska föreläsa på Peace & Love! Jag vet redan sen tidigare att Kitty Jutbring skulle ha någon frågelåda eller något, och det är jag glad för. Det är nämligen två människor som jag ser upp till, av olika anledningar.

Därför blev jag lite sur när jag kollade spelschemat. Jonas Hassen Khemiris föreläsning krockar med A Day To Remember, Kittys Frågelåda slutar samtidigt som Melissa Horn/NOFX spelningar börjar... Suck.

Dessutom måste jag välja om jag vill se Patti Smith eller Donkeyboy, The Ark eller D-A-D, Melissa Horn eller NOFX. Det sista blir svårast...

Men INGET kan störa mig när det är Kent som spelar. Härligt!
Jag längtar som en gnu, det är bara en vecka kvar. Älskar tanken! :D


Kommentarer
Postat av: simone

Riktigt skön den :D

2010-06-26 @ 22:09:38
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0