Grey's Anatomy.

Kan man på något sätt operera bort känslighet?

Ikväll hade jag och systrarna myskväll, kollade på Grey's Anatomy och hade trevligt. MEN. Det var ett sjukt spännande avsnitt som fortsätter nästa vecka. Sånt klarar inte mina nerver av, så vi beställde så att vi kunde se säsongsfinalen på datorn direkt istället. Och tur var väl det kan man säga!

Jag brukar gråta av småsaker i Grey's, men nu har jag gråtit floder. Ta det som en varning, ni som tänker se nästa vecka!
Avsnittet hade precis allt som krävs för att man verkligen ska vilja se det om och om igen. Det var spännande och man liksom slukades. Tänker inte säga något som hände, men det var helt bra fast ändå inte helt enkelt.




Nu ska jag samla ihop mig lite innan jag drar ut och joggar. Borde väl inte egentligen eftersom att jag har ont i benhinnorna efter brännbollen, men äsch. :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0