Seg...

Ah, jag är så seg idag!

Helgen var bra, var ganska varmt och så. Åkte hem lördag natt med syrran, och självklart var det något som gick fel. Den här gången var det klantigare än vanligt dock... Människan lyckades glömma sitt tanklock i Horndal. Hur lyckas man ens?!
Men a, igår grävde jag land (lycka!) och kollade på film med systrar, var rätt mysigt. Kollade på "How to Lose a Guy in 10 Days". Älskar filmen även om man sett den miljontals gånger, fast man får lite "åh-nej-jag-vill-bli-kär"-känsla efter man sett den. Men det går över! :)

Som sagt, jag är seg idag. Jag borde göra massor av saker, men det gör jag inte. Istället bara sitter jag. Men nu ska jag försöka gå ut och göra något, även fast det är kallt ute...

Kommentarer
Postat av: lindus

filmen är kalas bra! =D

2010-06-21 @ 15:33:27
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/
Postat av: linda

han är en riktigt karl ;) :D<3

2010-06-22 @ 13:32:30
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0