Då vet ni.

Drar till Årsunda ikväll, datorn blir med, men vet inte om det finns uppkoppling. Får se.

Försov mig rejält idag, vaknade när vi skulle slutat... Ojdå.
Åkte på kusins student, var kul :) Vi var där igårkväll också, pratade massor och så, var också roligt. Man har ju inte alltid tid och sånt.

Fick förresten mitt första IG någonsin igår. Känns kasst, men väntat. Fysikprovet, en poäng ifrån godkänt utan att plugga. Great. Men a, byter ju lärare i höst. Men jag klarade VG i MaB, men får bara VG i KeA. Fan.
Och nu babblar jag.
Men a, kommer hem tidigt på söndag. Kanske inte uppdaterar imorn heller, beror på massa.




Fan för allt.


Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har :)

Och den var intressant att läsa!



Ta hand om dig :) kram

2010-06-12 @ 01:38:00
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0