14 juni.

Vi har ingen fungerande hemtelefon. Ifall ni skulle undra.

Var i skolan idag, helt värdelöst. Åkte på lillasysters avslutning, mestadels värdelöst. Åkte och handlade med Milla när jag var övertrött, inte alldeles värdelöst. Skrattade ihjäl mig.

Men a, värdelös är väl ordet som sammanfattar dagen.

Men imorn så ska jag träffa Burris och Linda, då blir det väl förhoppningsvis lite roligare i alla fall!
Dessutom får vi sommarlov, även om jag inte vill se mina betyg. Men ändå, sovmornar i två månader? Ja tack!

Negativt är väl att jag numer inte har en aning om hur sommaren kommer att bli. Hade massor av planer som jag har lyckats rasera, har inte en aning om vilka personer jag har kvar längre... Men vi får se. Förhoppningsvis löser det sig, men jag kan inte göra mer nu.

Dagens citat:
 - Äggledare, 29,90;-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0