Yesterday.

Gårdagen började stressigt, gick upp en halvtimme innan mi skjuts kom hit. Sen bar det av till Linda, gratta henne och så. Åt (ovanligt), spelade kubb och kort och pratade. Var trevligt! Och jag och Linda vann såklart på kubb, Burris och co hade inte en chans :D eller kanske.

Sen hemma började det åska. Grreat. Blev till att försöka lära lillasyster gitarr istället, två ackord fick hon till i alla fall. Mycket duktigt om jag får säga det själv, haha. Sen blev det även en promenad alla syskon, mys!


Kommentarer
Postat av: lindis

tack själv igen :D <3 mina idéer är knasiga

men ibland riktigt klockrena ;)

du får gärna lära mig nån gång, gitarr är ett

mycket vackert instrument! :D

2010-07-18 @ 16:39:18
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0