Winnerbäck, 28/7

Började med en awesome bilresa till Gävle. Kan iofs inte bli annat när jag är med i bilen och sjunger, haha ;)

Love Antell, Dundertåget, Ane Brun och Laleh var förbanden, allt var skit om jag ska vara ärlig. I alla fall enligt mig, var inget som tilltalade mig. Jag menar, skrän, en dam i rosa klänning och sånger om blåvalar är inte direkt min stil.

Sen kom guden. Öppnade solo med min absoluta favoritlåt, "En tätort på en slätt", följt av några andra låtar solo. Sen kom bandet med, alla ser så glada ut och verkar verkligen trivas med det dom gör. Då blir allt mycket bättre! Men i alla fall, spelade i två timmar, två "hej-jag-kommer-in-på-scen-igen" nummer och allt var bara underbart. Elden var klart bäst enligt mig, nästan alla sjäng med och det var så sjukt bra på scen. Men Ingen Soldat var också bra, blev helt tagen. Synd att min kamera krånglade, annars hade jag haft det på video...

Sammanfattningsvis var det alltså bara helt underbart!
Och han i vit skjorta är dösnygg. Just saying.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0