Klantigt!

Fick sällskap av lillasyster på promenaden. Tydligen gick jag för fort och massa annat gnäll. Men skönt var det iallafall!

Nu till saken jag skulle skriva om. Internet är som uppgjort för att man ska göra bort sig. För någon timme sen skulle jag ta hand om massa gamla vänförfrågningar på facebook, brukar spara dem där istället för att ignorera, men sen blir de för många.
Bland alla dem fanns det en enda människa som jag verkligen inte ville ha i min vänlista. Självklart slår klanten Jeppa till och trycker fel, så nu är den där och det känns för elakt att ta bort den. Great!


Kommentarer
Postat av: lindis

men i mina ögon äre dalkarlarna som gäller :D haha

vi är söta tsm! <3

2010-07-27 @ 13:32:16
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0