Ischdå.

I tisdags var mina kusiner hos oss och grillade. Vi spelade krocket, var i lekparken och gjorde en egen stafett, satt och pratade osv. Roligt var det, och kvällen avslutades med kortspel med systrarna. Rolig kväll :D

I onsdags, alltså igår tror jag, åkte jag till Linda framåt tre. Vi började med att titta i gamla skolkataloger och spela kort innan Dancing Queen tog över, eller hur vare Linda? ;)
Satt och pratade i nästan fem timmar, skratt, en och en annan tår och mycket annat. Jättetrevligt var det!
Tack för en trevlig kväll Andersson :D

Och medan jag var hos Linda så brann det i byn. Enda gången på tjugo år det faktiskt händer något, då är varken jag eller Milla hemma. Great! Var ett brädlager som brann ner, där vi alltid fotar och så. Surt.

Idag har jag vart i Avesta, målat panel och sovit. Enough said. :)

Kommentarer
Postat av: lindis

tack så mycket själver gullnos igen! :D <3

haha dancing queen är våran hit!

nejdu, den törs vi inte visa för någon ;)

haha

2010-07-24 @ 21:01:56
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0