Nu jävlar!

Idag börjar jag. Inget mer "nästa vecka, imorgon, på torsdag..". Utan idag, alldeles strax, just nu.
Jag pratar om förändring. Nu ska jag börja försöka bli den jag vill vara, den jag behöver vara. Ingen vidare förändring psykiskt, utan mest fysiskt även om jag kommer att må bättre mentalt också. Jag menar att jag ska förändra min livsstil, såklart till det bättre. Jag insåg efter att jag pratade med Linda att vissa av mina småproblem kan vara större än jag trodde osv, så nu kör jag!

Anledningen till att jag skriver om det, är för att jag ska låta alla ta del av det. För då kan jag inte fuska, för det vore pinsamt. Och ni vet om jag fuskar, för min syster läser min blogg, så det fungerar inte, haha.



Detta är vad som ska göras:
Sluta småäta
Hålla ett fast träningsschema (börja smått, bygg på)
Sova regelbundet, minst 5 timmar/natt
Förbättra mina matvanor
Dricka mer vatten

Så nu ska övervikten bort, nu kör vi! :)


Kommentarer
Postat av: lindis

en söt bild på en söt flicka!

<3

2010-07-26 @ 22:48:37
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0