Grattis Linda!

Idag är ingen vanlig dag, för idag fyller världens bästa Linda 18! :D
 



Har känt dig i snart fem år nu, och hoppas på många fler!
Alla minnen vi har, alla goda skratt och all förbannad mat, haha. Jag skrattar bara jag tänker på hur vi träffades, du, jag och Burr, på våran den dära hälsningen, klubbpinnar och annat. Vi är udda, men tillsammans är vi bra. Eller nej, bäst.
Nu hoppas jag att din födelsedag blir alldeles perfekt, med mycket tårta och många paket.

Så, grattis busan min, älskar dig! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

haha bilden! :D tack så mycket gullefjun! <3

5 år och de kommer blir fler, hoppas du orkar med mig mig och mitt prat om mat! du,jag och burr

vi älskar mat!haha, klart vi är udda men som sagt tillsammans är vi bäst! min födelsedag har varit helt underbar! tack igen busan min och jag älskar dig med :)<3

2010-07-16 @ 22:31:15
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0