Blasch...

Jag är sjukligt trött idag.

Imorse (host) gick jag inte upp förrän vid två, var riktigt skönt att sova kan jag lova er! Hade kunnat sova i tre timmar till, men det var så sjukt varmt. Istället gick jag upp, duschade, var ute ett tag och sen spelade jag, Annika, Alina, Hannah och pappa spel. Jag förlorade inte en enda gång, oberoende på lag, den ni! :D
Hemma har jag hjälpt Milla tvätta Barb, stackars råtta... Inte populärt kan man väl säga.

Jag har så sjukt ont i hela kroppen! Huvudet, halsen, fötterna, ryggen... Jösses! Blev av med en sko under The Hives, så min vänstra fot är alldeles svullen, inte alls kul kan jag ju säga.

Bilder, uppdatering om händelser som anses relevanta och annat från Peace & Love kommer, jag måste bara orka med det, haha!

Och för övrigt behöver jag inte dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0