16/7, fredag.

Idag vaknade jag sent. Sms:a halva natten är väl kanske inte såå bra, haha.

Men i alla fall, vid femtiden så kom pappa och hämtade oss, sen åkte vi till Krylbo. Väntade där ett tag medan de hämtade de andra, och sen åkte vi intill Avesta och åt. Mycket trevligt var det!
Åkte sen tillbaka till pappa, åt glass vilket slutade i frukt/glass-krig. Har ananas i håret, mindre trevligt.

Nu ska jag nog sova strax, har fortfarande feber och massor att göra imorn innan det bär av till fru Andersson :)

Kommentarer
Postat av: Lindis

hihi va bra att du orkar stå ut :D! haha nej jag tror inte många klarar av de, eftersom jag nästan bara pratar om mat (A) haha

Jeppa är sötnos! :D <3

2010-07-17 @ 08:43:24
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0