Jag skäms!

Jag har skaffat facebook. Det är ju nästan pinsamt, haha!

Nej, men allvarligt talat så känns det väldigt skumt, men jag vänjer mig väl snart. Ska snart lägga mig och kolla på film, det blir alltid så jäkla sent på nätterna av någon anledning? Jaja.
 Jag har inte så mycket att säga just nu. Jag känner mig glad, men ändå inte, om det nu intresserar någon.
Åh, just ja!

Jag kollade på Stolthet och Fördom idag, den gick på tv3 och jag har velat sett den ganska länge. Jag är helt kär i den filmen! Jag blir så inne i alla filmer, särskilt kärleksfilmer, så jag satt och svor hemma i soffan för att hon var så dum, och blev alldeles till mig så fort Mr Darcy var med. Han var, btw, jäkligt snygg. Men i alla fall, helt underbar film, när man vet hur det slutar, så att man inte blir så nipprig och hispig hela tiden.
 Milla hade onda planer som gick ut på att knocka mig mitt i filmen så att jag inte skulle få se slutet. Då hade jag dött.

Jag lär lägga in en bild, så har jag nått att titta på ;)



Han hette tydligen Matthew MacFayden, om ni undrar :)

Kommentarer
Postat av: Milla

Mina planer var bäst! :D

2010-01-06 @ 04:00:29
Postat av: Linda

jag är inte söt, för det är du! :D

aa det var riktigt skönt att få tillbaka ljudet :D

bra att du skaffa facebook tkr jag :D <3

2010-01-06 @ 14:03:13
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oh, Mr. Bingley... Nejdå men Darcy är ju en riktig man. ^^

2010-01-06 @ 21:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0