Gårdagen :)

Igår vaknade jag med värre migrän än vanligt, vilket ledde till att jag somnade om och vaknade toksent istället. Skulle in till stan, men däremellan blev det till att springa till Linn en snabbis.. :)
På stan vart det som vanligt småtjafs, mellan mig och mamma, dels för att hon är mamma och dels för att hon inte såg att en tröja var blå. För grön var den då rakt inte!
I alla fall, hem och kolla på Harry Potter and the Prisoner of Azkaban och Harry Potter and the Goblet of Fire med lillasyster, och sen springa ner till Linn igen.
Mycket skratt, tok och annat som vanligt. Hennes lillebror tvingade mig förresten att spela Guitar Hero (första gången) och det var hur svårt som helst! Blev alldeles knäpp ett tag, nästan.. Men kul hade jag i alla fall, som alltid!

Idag har jag i princip bara läst One Piece. Migränen håller i sig och det är väl inte alltför skoj. Menmen, bara att lära sig leva med det, tills jag blir av med den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0