Zoinkz.

Idag är jag så ofantligt megatrött att jag inte tänker skriva ett värt inlägg.
Däremot tänker jag skriva två stycken dagens citat, på grund av min korkade syster. Kunde liksom inte välja ett av dem :)

Dagens citat 1:
 - Sådär kan jag göra utan att nudda taket!

Dagens citat 2:
 - Jag hatar att kamma mig när jag är flintis!

Det första citatet kan ju förklaras lite snabbt med att jag stod på en stol och sträckte ryggen, och hade händerna i taket. Men det är tydligen inget att vara stolt över, för jag har tydligen missuppfattat det hela...

Kommentarer
Postat av: Linda

hihi :D <3 är ledig därifrån imorgon, ska till v-ås och besöka ortopeden och då ska jag få mina hålfotsinlägg :P

2010-02-18 @ 17:14:45
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/
Postat av: Milla

Haha jag är bäst!

2010-02-18 @ 18:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0