Vilse i Sala.

Simningen idag gick bättre än väntat. Fast jag och Klara höll på att dränka varandra, med skrattmetoden. Sånt man bör ta med i beräkningen om man är som oss. Fast det glöms ofta bort.
Annars lyckades jag faktiskt simma utan att göra något extremt pinsamt. Svalde dock en halvliter vatten eller så. Fräscht. Sen att Linn inte tyckte att jag fått i mig tillräckligt med vatten vid lunchen sen är ju en annan femma. Hostattack och skrattkramper i magen är alltid kul med rätt personer. Men jag skyller ändå på Linn...

Sen kom nästa äventyr; att hitta från Lärkan till KSK. Ett äventyr som jag och Klara misslyckades ganska grovt med. Vilse, igen. Har tappat bort räkningen för hur många gånger det har hänt nu. Och Burris ville inte hjälpa till, så hon får en stor fet DISS för tillfället ;) Men i alla fall, vi är så bra på att misslyckas att det inte gör något att vi failar så extremt. Så vi hittade efter många om och män. Med ä, eftersom att de skrattade åt oss. Och om man tar bort alla avstängda gator gick det ju riktigt bra. Det är i alla fall den oficiella versionen.
 Resten av dagen var ju som dömd till att misslyckas, men som jag sa förut är vi ju bra på det, så det gjorde inget. Kul hade vi ändå.

Nu sitter jag och mår inte alls bra, fysiskt alltså. Huvudvärk, halsont, ont i kroppen och mer huvudvärk. Men jag kan inte bli sjuk nu heller, jag kan aldrig bli sjuk. Men ändå, jag tror bestämt att jag dör snart. Eller i alla fall går och lägger mig.

Dagens citat;
- Hur FAN hamnade vi bakom VALLA?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men åh, lätt juh! :D

2010-02-01 @ 22:52:41
Postat av: Åsa

bra kommentar du hade lämnat i mammabeckas blogg :)

(vart förvånad över att du är 16, du verkar mkt mer mogen för din ålder måste jag säga:)



2010-02-02 @ 13:18:43
URL: http://prinsessanhardrock.blogg.se/
Postat av: pottfisk.

Åsa: Tack så jättemycket, nu blev jag faktiskt glad :)

2010-02-02 @ 23:07:11
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0