Växande frustration.

Jag tror helt och fullt att jag inte kommer att få godkänt på kemiprovet som jag ska försöka få tillåtelse att göra imorgon. Det spelar ingen roll hur många gånger jag läser det, hur många gånger jag blir förhörd, jag får inte in det! Detta leder endast till att jag blir frustrerad, irriterad, arg och till slut rent ledsen, haha. Lite mesigt kanske, men väldigt sant. Tar väl med sakerna till skolan imorgon och kollar om jag har snälla vänner som kan hjälpa mig, höhö.

I alla fall måste jag göra något dumt idag. Jag var hemma för att vila upp mig, och jag mår bättre, men... Jag måste sitta uppe och plugga massvis inatt. Om jag orkar, för jag är trött. Ska i alla fall läsa ut engelskaboken och åtminstone kolla lite i matteboken. Har ca 40 tal att göra, men vi får se. Borde läsa fysik också, men jag förstår ändå inte. Och frågar man om hjälp så får man ju bara spydiga kommentarer till svar. Sen är vi ju den sämsta NVklassen nånsin, dessutom! Men det är inget jag bryr mig om...

Lär väl börja nu om jag ska bli klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0