Lov!

Imorse vaknade jag av att bli petad i ryggen och höra; "Jeppa? Jeppa? JEPPA?!" från Klara. Bra start på dagen, höhö. Nejdå, men jag är ju så munter på morgonen. 
Innan jag och Gabriella åkte hem från Klara (Burris hade redan åkt) så körde vi Guitar Hero med trummor och sång till. Alltså, för det första så suger jag på "vanlig" Guitar Hero", men ändå går det bättre än trummor. För då fick jag inga rätt alls. Och sen att de tvingade mig att sjunga gjorde inte saken bättre. Jag skäms.
Men jaja.

Alltså, det här (kanske inte just väckningen, men igår/inatt osv.) var nog det bästa sättet att starta lovet på. Nu kan det ju nästan inte bli annat än bra sen, haha! Tack för allt kul (och allt emoprat) folk! :)

Just ja. Klara; du ska fortfarande få för att du stukade mina fingrar!

Som en del av min hämnd hittade jag en gammal bild.


  +      =  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0