Stackars Burris mattelärare.

Fredagar <3

Idag har varit en minst lika bra dag som förra fredagen. Fick sluta 45 minuter tidigare från svenskan, det vart inte kaos i matsalen för en gångs skull och sen vart det mängder av skratt. Och lite pinsamheter med. Men det ingår liksom.
 Fikade med klassen också. Fast ja, minus "dom där". Var riktigt trevligt, jag trivs faktiskt ganska bra i klassen nu om man jämför med i början. Fast då hade man ju i och för sig typ inte pratat med någon heller. Men ja, helt enkelt var det kul.
 Sen skulle jag hitta från Schelins till Gallerian. Problem. Klara följde med mig och sen mötte Sebbe upp mig, som tur är. Annars hade jag villat runt där än! Men ja, träffade Sebbe en stund. För första gången på över ett år. Antagligen sista gången på länge, eftersom att den jäveln flyttar till Holland snart.
 Mötte Burris på stan, letade rätt på fiskartorget, hur kommer jag dock inte ihåg. Höll på att halka vid busshållplatsen, tappade mobilen rätt ut i vägen och höll på att virra in på fel buss. Jag är så lyckad när jag lägger manken till! Linda kom, satt och lyssnade på Håkan Hellström och bara pratade. Underbart! Vann på Blokus, ännu underbarare. Få spö av Burris småsystrar i Med andra ord - underbarast! Kanske inte, men det är sant i alla fall. Storstryk dessutom. Pinsamt. Träningsläger för våran del!
Och jag tror att jag kan ha stukat till handleden eftersom att jag tvunget skulle halka på Burris uppfart. Att jag sen låg kvar jättelänge och skrattade åt mig själv är en annan femma...

När jag kom hem gick jag till Linn. Hon är heeelt knäpp. Jag med, tydligen. Hade i alla fall sjukt kul där med, så dagen har vart sjukt jäkla kul!

Dagens citat:
 - Hur kan vi behöva två till nu, när vi bara behövde en till innan Linda åkte?

Kommentarer
Postat av: Linda

hahah heja er :D <3

2010-02-20 @ 08:29:21
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0