Underbara dag!

Idag får det bli ett "idag har jag gjort det och det och det..."-inlägg, av den enkla anledningen att idag har varit så himla bra!

 Jobbade inte ett smack på någon lektion idag tror jag, blev bara flum av alltsammans. Bevis finns på Wickys facebook, höhö... Nej, men det är mycket roligare att skratta än att träna svensk grammatik. Och det gjorde vi ju bra ändå, på matten. Biologin ska vi nog inte ens tala om.
 
 I alla fall. Att äta på fredagar tänker jag nog sluta med, i alla fall när Wicky är med. Det går liksom inget bra alls. För mycket saker händer för att det ska kunna gå väl. Och jag tänker heller aldrig någonsin be henne lägga på något åt mig. För det blir dels alltid alldeles för mycket, och dels alltid på fle ställen, så att det blir kladdigt och bara blä, höhö. Sen ska man nog inte vara hyper och lyda Klaras idéer i D-huset heller. Eller så kanske man inte ska vara så nyfiken att man trillar av stolar heller, hinthint (ja, jag vet, jag snodde Gabriellas grej..). Meeeen i alla fall.

Efter skolan drog vi hem till Gabriella (och med vi menas Wicky, Klara, Burris, Gabriella själv, och jag) och satt och skrattade, pratade och skrattade lite mer. Efter ett tag kom även Linda och det vart ännu mer skratt, ännu mindre seriöst och många roliga inspelningar på Wickys mobil. Kommer inte att glömma den här kvällen/eftermiddagen på länge kan jag ju säga! 
Har ätit jättemycket kakor förresten, så nu behöver jag inte äta mer på ett år, höhö. Som en björn, samlar fett för att gå i ide.

När Wicky, Linda och Burris hade åkt så var jag och Klara kvar ett tag. Upptäckte då Gabriellas balansbräda (?), som var störtkul! Särskilt att balansera tre stycken på den samtidigt. Kungar är vi!

Sammanfattning: Oseriöst, flummigt och det roligaste jag vart med om på länge. Kanon!

Dagens citat:
- Vänta, jag öppnar med foten!
*pang*
- Liiiindaaaa.....           <---- uppgivet tonfall.

Jaja. Bara för att dagen var så bra så tänker jag faktiskt tillägna den ett <3. Se så sentimental jag kan vara!
Bilder kommer...

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi måste göra om detta :D

hahaha, det gick nästan att öppna dörren med foten :D En svinkul kväll! <3

2010-02-13 @ 08:59:12
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0