Tyskar och chaffisar.

WIO!

Konstig dag idag. Konstig, men rätt så bra. Om man räknar bort matteprovet som var svårt som jag vet inte vad. Får väl se hur det gick nångång antar jag. Hoppas bara att jag får godkänt i alla fall.
Sen har vi väl varit störda hela dagen idag igen. Värst var det innan bussen kom, sjukligt knäppa! 
 
Jag har kommit på en sak som är väldigt läskig. När man åker buss, och alla andra kliver av och man blir alldeles själv på bussen. Särskilt när det är jättelångt kvar tills man ska gå av, och det är en läskig busschaufför. Då blir jag alltid jättenojig och börjar kolla mobilen, hålla strikt koll på att chaffisen verkligen bara kollar på vägen och så vidare. Sen, om det är en extremt läskig typ, så brukar jag överväga att gå av ett stopp för tidigt. Promenaden skulle ju inte direkt skada, men jag har oftast för bråttom hem. Och sen kan jag ju inte låta chaffisen vinna.

Dagens citat:
 - Finns det en låt som går så? "Jag har tysken runt hörnet"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0