Tråkigt inlägg :D

Idag har varit både positiv och negativ.

Först och främst; Wicky är kass på att gissa. Det stämmer inte riktigt, men eftersom att jag sällan får chans att säga det så måste jag bara flika in det här.
Men aja, rätt rolig dag. Panikattack på kemin, men det gjorde inte så mycket i det stora hela, resten av dagen var lite för bra för att jag ska låta något sådant sabba den. Slutade tidigt gjorde jag i alla fall, och jag hatar att sitta och vänta på bussen. För jag känner mig dum när jag sitter och sms:ar och det går folk förbi, men man kan liksom inte riktigt kolla upp heller. För det blir ju bara extremlöjligt. Snäll busschaufför var det idag också, jag fick åka med fast jag inte får. Hyggligt liksom. Läskigt folk på bussen var det med. Men det är det alltid på den där jävla bussen. Och sen måste jag flika in att Möklinta är en håla.

Slut på klagomål! Kom hem tidigt, skulle kolla på Peter Pan, men jag somnade. Skönt var det, men egentligen hade jag inte tid med det.

Nu funderar jag på att vara jätteduktig, men vi får se hur det blir med den saken.
Tjolahopp! :D

Kommentarer
Postat av: Miss C

Snygg banner ;D

Kika gärna in hos mig!!! ^^ Kram C

2010-02-10 @ 10:42:22
URL: http://miss.devote.se
Postat av: ☆ Josefin Bellini ☆

Hey :) Hur är det med dig idag?

Kram Josefin

2010-02-10 @ 17:39:30
URL: http://minibellini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0