Oseriös, jag?

Det är konstigt. Varje gång jag åker VL-bussar när det snöar får jag en känsla av att jag snart kommer att få hålla i mig för glatta livet när det kommer en sväng. Lite lustigt också att jag har rätt varje gång.

Nu sitter jag och pluggar matte. Det är inte så roligt faktiskt. Jag förstår, men det är inte roligt. Mycket har nog att göra med att mitt huvud snart sprängs, att min hals värker och att jag känner mig allmänt slut. Klagaklagaklaga. Nej, här är vi riktiga karlar och biter ihop och går till skolan ändå. Och gör bort oss så fort vi får en chans till det. Typ springa ut ur cafeterian och skrika. Det är grymligt nice kan jag säga. Det var ju ändå bara mr Avlång som reagerade.
Anyways, att plugga i biblioteket på onsdagar är kul. Man får höra så mycket smarta konversationer så det är inte klokt. Istället för att gå på lektioner så borde man få lyssna på smarta samtal. Det är roligare också, vill jag lova.

Nej, om jag skulle kunna tänka mig att vara lite seriös och plugga kanske?
Men det är roligare att diskutera med sig själv i ett worddokument. Jag är väldigt övertygande när jag lägger manken till.

Förresten sa Klara något smart på fysiken. Med lite hjälp från Tabasco. Men starkt jobbat ändå! ;)

Dagens låt:


Kommentarer
Postat av: Linda

haha klart jag är knäpp umgås med dig min buse :D <3

2010-02-03 @ 20:37:14
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0