Nolifer.

Studiedagar är nog det bästa som finns. Eller rättare sagt sovmorgonen som medföljer. Jag hade skrivit sovmorgon i plural, men jag vet inte riktigt vad det heter. Höhö.

Anyways. Har inte gjort nånting av värde under dagen, så det tänker jag inte ens skriva upp. Men jag vill dock påpeka att det inte alls är lätt att koncentrera sig på en film med en snarkande syster bredvid. Just saying...

Nu kommer jag till det jag ska ta upp. Är det bara jag som tycker att det är irriterande när man sms:ar med någon, och skriver något av värde och personen man sms:ar med skriver "Haha :)" eller "Ok :D"?! Det är bland det drygaste jag vet, för varför ens slösa pengar på ett så värdelöst svar? Då kan man ju lika gärna låta det vara.

Det var det enda intressanta jag har att skriva idag. Alltid när jag skriver sånt här så känns det som att jag inte har något liv. Det ligger antagligen nånting i det i och för sig. Oh well.


Kommentarer
Postat av: Linda

lyllos er att ha studiedag :D

har man skrivit ett långt sms kan de va

segt om personen skriver ok och inge mer

så gjorde min mentor, haha då ville ja skrika :P

de va ett viktigt sådant ^^

2010-02-10 @ 19:19:10
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0