Linda och jag.

Nu skriver jag från mitt i kaoset, haha!

Har nyss skuttat runt kvarteret med Linda, var riktigt trevligt! Ska välan kolla på en film och sen sova, hur det nu ska gå. Hittills har vi hunnit dra till stan, spelat spel och inte pluggat. Det är så en bra torsdagskväll ska spenderas. Satsdelar? Vem bryr sig.
I skolan var det inte en bra dag. Kemiprov som gick åt helvete, allt annat som gick åt helvete och lite till som gick åt helvete. Men det var rätt kul ändå, som alltid.
Har inte så mycket att skriva just nu, för Linda sitter bredvid mig och pratar.

Imorn blir det nog inte mycket bättre. Ska sova hos Klara med Gabriella, och Burris är också med på ett hörn (ni vet den där låten med Nalle Puh? Där de sjunger "och Ior är också med på ett hörn"? Jasså. Det var väl bara jag). Men detta förutsätter såklart att jag överlever morgonen. Med Linda. Tveksamt.

IIAAALLLLAAAAFFAAALLL!
... så tycker jag att ; och : ligger lite för nära varandra på tangentbordet. :) blir alldeles för lätt ;). Linda fattar. Pinsamt liksom.

Packa, te, sova. Höhö.

Kommentarer
Postat av: Linda

hahah de är inte lätt med alla knappar :D

tack för mysdagarna! de måste vi göra om :D

2010-02-27 @ 16:08:50
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0