Lala.

Jag känner mig så naiv. Att jag litade på dig, att jag vågade tro dig. Det var inte ens värt det.

Pissdag rent psykiskt, men det skriver jag inte om. För dagen har vart jäkligt bra också! Flum med trevliga människor konstant, fått höra en mycket trevlig sak och skrattat så att jag inte fått luft. Det är så alla dagar borde vara. Utan tvekan. Kaoset under den sista halvtimmen i skolan tycker jag dock att vi kapar bort från minnet. För resten av dagen var ju som sagt jättetrevlig!

Sitter och lyssnar på Melissa Horn och mår bra. Borde plugga svenska och baka, men det får vänta ett tag. Längtar till morgondagen, längtar efter sömn och drömmar. För ibland tenderar verkligheten att vara som en sömnlös natt - hur man än vrider på sig blir det inte som man vill.

Dagens citat:
 - NV-skämt, ha-ha.

Kommentarer
Postat av: Burris

Hallå! Det är inte så lätt att veta vad allt det konstiga ni pratar om är för något. Det skulle ju kunna ha varit ett skämt... ^^

2010-02-11 @ 18:18:31
Postat av: ☆ Josefin Bellini ☆

Jag har dragit igång "Veckans Blogg" nu. Kika in om du vill vara med!

2010-02-11 @ 18:19:40
URL: http://minibellini.blogg.se/
Postat av: J.

Burris: Orsaken kallas intellekt. :D fast med våran humor förstår jag dig nästan...

2010-02-11 @ 18:53:03
URL: http://pottfisk.blogg.se/
Postat av: Linda

du är söt ja! :D <3

2010-02-11 @ 20:39:13
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0