Kära jössanens.

Jag måste bara påpeka att jag ibland börjar tvivla på människorna jag umgås med. Och då menar jag tvivla på om de är riktigt friska. Dels för människorna igår, och sen har vi ju Linn...
Vi är nog samhällets baksida, rent officiellt. Men rent inofficiellt är vi bara härliga människor med humor och knäppa sidor.

I alla fall, kom nyss in. Var hos Linn, och sen fick jag hämta en sovande hund och släpa med honom på en kvällspromenad. Gick lite bättre än när jag och Linn skulle ta en, för då var det så kallt att man inte kunde tänka. Eller prata. Men det gjorde vi sen så det räcker ändå. Har skrattat så att jag har ont i kinderna idag igen, det är nog inte bra i längden tror jag, men det visar sig nog...

Men det är inte så lätt att inte skratta när man har roligt, eller när Linn ser ut som en nunna med för mycket fritid... :D

Dagens citat:
 - Jag har för stort arsel... Där kom en makaron!


Kommentarer
Postat av: Linda

hihi tack! ska visa dig några till bilder sen:)

har en annan på facebook, som du får spana in :D

Du är sötsöt! <3 fredagen var klockren, precis

då får vi stanna längre! :D

2010-02-14 @ 13:19:58
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0