Jag gav upp för länge sen.

Värdelös lördag, men jag har valt det själv. Är ändå skönt att inte behöva göra en massa saker. För jag vill inte plugga. Har redigerat bilder, skrivit och lyssnat på musik. Hellström, Winnerbäck, Melissa Horn och såklart Thåström. Känner mig jättesvensk och jättemesig, men glad. Det enda som skulle kunna göra dagen bättre är om det skulle vara vår eller sommar, och inte snöoväder.

Ikväll blir det till att laga mat och eventuellt hitta på något med systrar och tomten. Blir nog kul.
Helst skulle jag vilja gå och sova en sväng, men inte värt att vrida på dygnen för att man är lite trött.
Eller sjunga och spela gitarr. Men det går inte när det är annat folk än familjen i huset. Surt!

 


Gemigsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0