Ett bra kaos.

Allt känns bra, samtidigt som allt är kaos.
Lite förvirrande, måste medges.

Idag orkade jag faktiskt hela dagen, förutom ett par svackor som jag tog mig ur ganska snabbt. Fick dock inte göra kemiprovet, så när mamma har kollat klart på skidor blir det ett förhör till. Om jag lyckas övertala henne, det vill säga.
Måste städa också. Imorgon kommer muppen Linda hit, och så ska hon sova kvar. Blir väl spännande! Får se hur mitt morgonhumör blir när fru superpigg är med!
 Men a, eftersom att jag vill sova inatt så ska jag sluta skriva nu.

Kommentarer
Postat av: Fru superpigg

haha det kommer bli ett äventyr för sig! :D

såklart det går bra när jag är med! :D woho

2010-02-25 @ 09:45:52
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0