.

Jag tänkte att det kunde vara roligt för allmänheten att veta att jag har haft 4,5 timmes håltimme idag. Tänkte också att det kunde vara kul att veta att vi spenderade minst en halvtimme av den med att kolla på folk som löste Rubiks kub. Så nu ska jag, Klara och Calle skaffa sånna, plugga på, och klara ut den snabbare än de som kallade oss blonda för att vi inte kunde.
Sen ska jag träna så att jag kan slå Klara i armbrytning också, med det är en annan historia.

Har även fått papper om individuellt val och val av inriktning till nästa år. Blir antagligen NV - Miljökunskap för mig, och franska steg 4, Fysik B och Latin. Beror ju på om det blir någon miljöinriktning. Men ja, får se, men jag är i alla fall glad över att det gick att välja till fler än bara språk. Då skulle man ju avlida. Ungefär som man gjorde under den 15 minuter långa informationen. Blev en aning trist, och läspande.

I alla fall, jag har inget särskilt mer att skriva. Dagen var sjuk som den alltid är, och jag tänker inte ha en sån där tråkig blogg som jag och Gabriella diskuterade idag. Noway.

Dagens låt:


Kommentarer
Postat av: sara

svar: haha. vad kul! :)

2010-02-09 @ 10:16:21
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Linda

haha på mitt silverfat äre mat och på ditt äre något annat va :D hahah

ååh tell me :D <3 hihi

2010-02-09 @ 18:04:39
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0