Blä-dag.

Igår funkade inte bloggen eller facebook. Idag har inte facebook och msn funkat som det ska. Jag blir överlycklig!

Ungefär lika lycklig som jag blir av alla läxor vi har. Och det stora kemiprovet, som vi hade chans att förminska, som jag inte förstår ett dugg av. För att inte ens nämna att jag har jättemycket att göra men ändå slösar bort min tid här.
 Plus att jag är extremt irriterad idag. På en lärare och ett flertal personer. Läraren är inte svår att lista ut, men i alla fall. För nu är det "flera lärare" som har gnällt på att vi "fnittrar" på lektionerna, tydligen. Han har ju ljugit om det förut, och nu är det väl dags igen. Det konstiga är att det aldrig är några lärare som säger till oss, och jag har svårt att tro att de är så omogna att de går till honom. Jag skulle då inte prata med honom frivilligt.
 Sen är det en person (inga namn nämnda) som alltid ska snoka. Hon ska ha reda på allt vi gör, varför vi gör si och så, vilka alla är osv. Men det kan jag stå ut med. Men när man börjar snoka i andras matvanor så blir jag bara trött. Hon har väl inget med det att göra?! Jag äter som jag vill.

Bwah, grymt störig dag, sammanfattningsvis. Men en rolig morgon. Nästan. Lite, faktiskt...

Dagens citat:
  - Eller så är det nåt som inte är nåt egentligen.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag saknar dig!<3 hoppas du saknar mig med hihi

vill också gå på bio!:D

2010-02-17 @ 17:35:46
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/
Postat av: G

& dagens min: hjärnan arbetar för högtryck men förstår fortfarande inte

2010-02-18 @ 19:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0