Julafton 2010

Sov ovanligt länge, så det blev en väldigt stressig julafton. Laga mat, koka knäck och fixa sig på samma gång blev lite körigt, men det gick ganska bra ändå. Dock hatar jag när knäckformarna välter, måste vara bland det värsta som finns. Eller kanske inte värsta, men mycket irriterande i alla fall.

Hann med att kolla på Kalle Anka, även om jag inte tyckte att det var lika bra i år som alla andra år. Lite tragiskt kändes det faktiskt. Sedan bar det av till mormor, där alla var lite halvsjuka och jag hostade mest och högst. Men det var i alla fall trevligt, även om vi inte stannade sålänge. Blev mat, gröt och julklappsutbyte, och även kortspel med kusin.

Hemma spelade jag fia med knuff med mor och lillasyster, och mamma fuskade. Så hon vann. En förlust jag inte tog särskilt stilfullt, men äsch!

Några julklappar blev det också, till exempel;


Tröja, tvål, linne, rundsjal, Håkan, bodysplash m.m - Mamma | Pussel och bäddset - Mormor
Lexikon, läppglans, Winnerbäck - Annika |  Bok, nagelset, minikub - Milla
Fotoram och kinatecken - Kusin  |  Pengar, IQ-test och klämmis - Pappa

Fick även vantar och lite annat smått. Mycket nöjd med julklapparna jag gav bort också, hoppas att de som fick dem också är nöjda bara, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0