Året 2010

Januari

I januari spenderade jag mycket tid med människor jag tycker om, då jag inte mådde alltför bra under den tiden. En av höjdpunkterna under den tiden var nog också när vi firade Linn, en mycket härlig kväll som jag sent glömmer.
Bloggade inte så mycket då heller, men det var ändå en okej start på 2010 :)



Februari

Dagens citat uppkom under min och Klaras mindre lyckade promenad till skolan efter simningen. Själva den upplevelsen är ju också ett minne för sig.
Den 6/2 dog min systers ökenråtta, Eddie. Saknar henne massivt, hatar när djur försvinner!
KGB-kvällar, fikat hos G, knuffa ner varandra i snön och annat roligt lös upp månaden mycket.



Mars

Mullvadsmannen på badhuset är det enda jag säger om sportlovet.
Umgicks väldigt mycket med Linn under hela första delen av året, men en kväll i mars var nog det roligaste vi gjort!
Mina föräldrar separerade även denna månad, så det var en rätt mellankolisk stämning här. Men i slutändan var det nog bäst så.
Linda sov även här, en joggingtur jag sent glömmer!


April

Påsken blev lite speciell tack vare Linn, och umgicks med henne i princip hela påsklovet.
Blev även sjuk för första gången på superlänge, vilket sög.
Blev kär i Håkan!
Lindas överraskning var ju ganska klockren den också, Arosfortet är nog bland det roligaste vi gjort flickor! :)
Valborg är bland det roligaste som hänt i år. Hade så himla roligt mest hela tiden!





Maj

Öland. Allt jag behöver säga egentligen, en underbar vecka!
Påbörjade min övningskörning också, intressant.
Grillkvällen med Burris och Linda var supermys :D



Juni

Syster tog studenten, riktigt mysig dag blev det :)
Världsmiljödagen blev också väldigt trevlig, med värvning till fältbiologerna som failade totalt..
Skolavslutningen och den följande veckan var full av mys med härligt folk.
Midsommar var kul men ändå inte, tänker inte säga så mycket mer där, haha!
Blev även överraskad av Linda och Burr, kommer jag inte glömma!

 



Juli

Julis höjdpunkt är tveklöst Peace & Love. Kärlekkärlekkärlek ♥
Linda blev 18, riktigt mys blev det under firandet :)
Såg även Lars Winnerbäck live, helt fenomenalt underbart!






Augusti

Var hos pappa en vecka och träffade mysiga människor.
Åkte också till Göteborg med pappa och co, var en rolig resa!
Blev även brunett och började i 2:an.



September

Tråkig månad.
Hände inte så mycket, valet var ju intressant. Blev medlem i GU.


Oktober

Träningen kom igång på riktigt, härligthärligt!
I övrigt en kaotisk månad.
Sov i grottorna, hade KGB-kväll, firade Burris med bowling och myskväll..
Krockade med Håkan i Örebro ♥



November

Snö, åkte till Stockholm med Burr, Martina och G, mysig dag! Det bästa var Håkan på kvällen, äkta kärlek! ♥ Bästa konserten någonsin!



December

En mysig, stressig månad med massor av jul och annat.
Nyår firades med Linda i Åhl! :) Riktigt mysigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0