Första skoldagen avklarad!

Som rubriken säger; en dag mindre kvar tills höstlovet!

Dagen började väl kanske inte så bra... Försov mig, kom till skolan och allt var omgjort (läs; fult) och schemakrångel. Så jag var skapligt irriterad hela förmiddagen, men sen gick det mesta över.
Det värsta är alla ettor. Vill hellre ha kvar de gamla treorna, mycket hellre. Men jaja, blir säkert bra.
Fick överskåp och en ny mentor, typ bästa läraren, härligt!
Har fixat så att jag får franska också, nu är det bara Latin som saknas, men vi får se hur det går med det. Det hade kunnat fixas idag, men det avbröts. Tack för den.
Ny lärare i matte, fysik och engelska har vi också fått. Trevligt det!

Nu ska jag ta det lugnt ett tag, börjar bli sjuk... Gillas inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0