Hihohahö.

Tänker ta mig friheten att inte skriva något värt idag.

Älskar vädret, äntligen känns det lite som vår. Det betyder att vi är ett steg närmre sommaren och alla planer. Det gillas. Och då slipper man matte och andra mariga saker också.

På tal om matte, kollade nyss på The Big Bang Theory. Älskar serien, där snackar vi NV-skämt. Men i alla fall, jag borde inte ens sitta här. Måste plugga sjukt mycket, är fortfarande inte ikapp sen jag var sjuk. Men som vanligt när jag får mycket att göra så stänger jag av och skiter i allt istället. Kanske inte världens bästa egenskap när man går NV, men finns inte mycket att göra åt saken.

Förresten, min lillasyster tog kort på mig igår. (Ja, jag har mina fjortisdagar. Lev med det.)
Typiskt bara att en snöätande hund förstörde ett gäng kort.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0