Drömkille!

Jag har kommit på precis hur min "drömkille" ska vara.
Det är egentligen ganska enkelt, som matte typ. Inte för att matte är enkelt, men det är samma princip och logik.

Först och främst vill man ju gärna att grabben ska vara ganska tillgiven och engagerad. Det är liksom ingrediens ett. Då tar man helt enkelt den sötaste, underbaraste roboten som hittills animerats; Wall-E!
 Han är hängiven, charmig, lagom dum och nyfiken. Han ser efter en även om man råkar vara avstängd, och skulle dessutom kunna åka ut i rymden och tillbaka för din skull. Och det är inte bara något han säger, han har bevisat det också.

Sen har vi ju utsidan. Lite smått muskulös, snygg käke och så vidare. Där får man ju helt enkelt tänka sig för lite, för man bör ju enbart välja en. Även om det finns hundratals. Man kan ju ta någon som är vrålsnygg, typ Joel Kinnaman, Robert Pattinson eller Johnny Depp, men man får ju tänka sig för. Man vill ju inte leva med mindervärdeskomplex.
 Mitt val är, trots mindervärdeskomplex-faktorn, Timo Räisänen. Men det var kanske väntat.

Sen har jag en faktor till; han måste ju bete sig som folk. Snäll, omtänksam, vänlig. De här mänskliga faktorerna som inte Wall-E har. Och då skulle jag nog välja att han var som Fred Weasley (ur Harry Potter, om ni missat det). Antingen det eller Malfoy, men jag får alltid skäll av någon när jag nämner honom... Sen är han ju smått ond.

 + +  = MUMS :D


(ta helst inte det här inlägget seriöst. jag är bara sjuk i huvudet för tillfället)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Wall-e och Weasley bröderna :D <3

2010-04-11 @ 20:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0