Söt liten grabb.

Dagen tog en annan vändning när Linn ringde idag, slutade med att jag följde med henne till hennes faster. Det var väldigt roligt, väldigt trevliga människor var det i alla fall! De hade en jättesöt liten kille som vi lekte med, så otroligt gullig var han! Sen drack vi te och så, kan ju säga att jag förstår hur Linn kan vara så knäpp när man ser hennes släkt.. Kul var det i alla fall som sagt, glad att jag fick följa med!
Sen gick vi hem därifrån, så jag har fått min promenad för dagen också, helt perfekt!

Nu måste jag plugga fysik igen. Men det är inte roligt, så då kan man lika gärna kolla på Bones, sen ikväll blir det kanske till att färga håret och så.
Är inte så pepp på att gå till skolan imorn. Det är inte roligt att tänka på alls. Men ja, vafan, inget man kan göra något åt.

Dagens citat:
 - Är han helt svensk, eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0