Torsdag.

Igår lekte jag med Burris och Linda. Resultatet blev brutna naglar och skrattkramp i nacken...
Men ja, kul hade vi, spelade Blokus (och jag vann, som vanligt), kort och kollade festivaler. Ge mig sommar nu, tack!

På kvällen gick jag ner till Linn, hade lika kul där, sen blev det ju lite kaos också. Usch.

Men idag ska jag inte sitta vid datorn så mycket mer tror jag. Ska in och klippa mig, sen ska jag och Linn ha en mysig kväll och göra massa roliga saker. Blir kanon!

Bilder från mupparna kommer sen, ska även lägga in från sist vi lekte!

Kommentarer
Postat av: Lindis

jag vill se bilder :D hiho, ni lär komma och baka mer brownies, för det är 1 kvar. haha :D

2010-04-08 @ 19:22:12
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0