Långt inlägg, rolig dag!

Åh, vilken dag!
Jag, Klara, Burris, Gabriella och Wicky lyckades överraska Linda rejält, som en tidig födelsedagspresent. Har haft sjukt roligt, har ont överallt och är kanontrött. Precis som det ska vara!

Dagen började med att jag åkte hem till Klara på en tom buss med en virrig chaufför. Hoppade på bussen som vi nästan missade sen, där vi mötte upp Linda. Väl på stan gick vi hem till G, där Burris var, utan att Linda misstänkte något (helt superawesome). Där spelade vi spel, fikade, lekte associationsleken och åt pastasallad, bara den delen var ju kul i sig. Men nu kommer den bästa delen.

Vi gick ner på stan, vilket Linda trodde var det enda som hon och jag skulle göra under dagen, hon visste inget om de andra. Det snöade sjukt mycket så vi blev blöta, men vadå, det finns ju handtorkar på toaletterna, eller hur Klara? ;) 
 Efter ett tag satte vi på Linda en ögonbindel som hon fick ha på sig i ca 1,5 h innan vi kom till Arosfortet, där Wicky mötte upp oss. Folk på stationen glodde ju som aldrig förr, men det bästa var ändå grabben vid busshållsplatsen... Älskar när folk inte förstår att de är pinsamma, och att det faktiskt är dem man skrattar åt!

Delade in oss i lag, det vinnande konceptet som jag hade tänkt ut litegrann (Burris, Klara, jag) funkade inte så bra eftersom att vi fick STORSPÖ. Men eftersom att det var så jäkla kul blev jag inte ens bitter över att förlora, alltid positivt!

Bussresan hem vet jag inte om jag ens ska tala om. Kan ju säga att plättar, flummiga kompanjoner och hyperaktivitet inte fungerar så bra. Men vem bryr sig, det var sjukt roligt!

Många citat från idag, därför kommer nu 3.

1.  - Men vafan, jag ser ju inte vart det tar slu..AJ! Där.

2.  - Nu har vi sagt Kajsas rumpa minst 10 ggr utan att hon har reagerat!

3.
 - Mm... har det gått några snygga killar förbi då?

Bilder kommer! Tack för en störtkul dag alla människor, det här gör vi om nångång!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det var sjuuuuukt roligt och mysigt!! hahah jag är fortfarande lite chockad efter ögonbindeln, allt var så mysigt och roligt! Nog är jag lättlurad :D hahah, Jag kommer att tacka om och om igen för jag är så glad!! Många kramar <3

2010-04-22 @ 22:17:35
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/
Postat av: Gabriella

vad det var trevligt, hela dan! :D både spel/associations/pastasallad-delen, ögonbindel/arosfortet-delen & flummbussdelen XD det gjorde vi riktigt bra! :D

2010-04-23 @ 20:01:19
URL: http://gabriellafjellander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0