Jävla lokalsinne.

Åh, jag ska aldrig mer försöka hitta Fiskartorget. För om man inte letar efter det så kanske det dyker upp bara, plopp!

Nej, men idag slutade jag halv två. Fick en mysig uppgift på textkommunikationen, skulle gå ner och lukta, känna och titta lite på stan, och sen skriva om det. För att utveckla språket till reportage osv. Då skulle man stänga av hjärnan helt, inte tänka. Det tog jag lite för bokstavligt, dels gick jag vilse, dels gjorde jag något pinsamt.
 Ännu pinsammare är att jag stod och tänkte på hur störd en annan kille som gjorde exakt samma sak, var. Då blir man ju bara sur på sig själv efteråt. Men jaja.

Nu har jag planerat in en promenad, ska hämta upp Linn så :)

Sen blir det till att plugga fysik, vilket jag redan gjort i nästan 2h idag. Håltimmar är användbara, faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Linda

internet funkar igen! nu kan jag läsa din mysiga blogg igen! hihi. Vårat telefonsamtal var jättemys å roligt! <3 :D

2010-04-20 @ 20:41:19
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0